Tako, včeraj sem se še jaz lotil montaže. Mehanični del inštalacije mi je vzel tam slabe 3 ure, elektronika pa potem še dve uri zraven, tako da ene 5 uric je trab računat - počasnega dela. Delal sem sam in ni bilo neke potrebe po še enem paru rok.
Postopek, ki sem ga ubral je bil takšen:
1. Prikolici sem dvignil zadnje noge, nato s sprednjim kolesom nos dvignil do max višine, ter nato spustil sprednje in zadnje noge do tal, da sem fiksiral prikolico. Z dvigom nosa sem pridobil kar nekaj višine pod prikolico (prikolice nisem zapeljal na dodatne podpornike, kot. recimo Gorazd, s čemer bi pridobil še več višine).
2. Dodatno sem podprl spredni del prikolice s podporniki (zgolj redundančni varnostni dodatek)
3. Pripravil sem si ves material (tudi orodje):
4. Pred os (torej na stran, ki gleda proti kljuki), sem obesil prvi motor, ter narahlo privil z vijaki:
Vijakov je na vsaki motorni enoti 5. 2x2 vijaka (krajša) spredaj in zadaj, ki fiksirata enoto na okvir, ter 2x 1 vijak (daljši), ki preprečuje drsenje enote po okviru ob obremenitvi (tega se zategne nazadnje). Krajše vijaka se po navodilih na koncu zategne z 60Nm navora, daljša pa z 40 Nm navora. Potrebuje se torej momentni ključ:
5. Nato sem vstavil stabilizatorsko cev v obešeno motorno enoto, ter ga na srednini podprl z nečim (karkoli), da mi ga je držal v zraku. Nato sem z druge strani drugo motorno enoto "nataknil" na stabilizator ter enako kot prvo motorno enoto, to narahlo privil na okvir. Pri tem mi je bil na poti električni kabel, ki potuje po okvirju (samo po eni strani), in je na okvir pritrjen s sponko. Odstranil sem to sponko, ter privzdignil kabel, da sem lahko motorno enoto fiksiral na okvir, pod kabel, kabel pa speljal čez motorno enoto:
Preden se vstavi stabilizatorska cev, predlagam, da se zariše tri četre in sicer sredinsko, ter levo in desno, pri čemer naj bosta leva in desna narisani 30 cm od roba cevi. 30 cm je namreč dolžina stabilizatorske cevi, ki mora v vsako motorno enoto. Črte so zato v veliko pomoč. Sredinska črta pa zato, da nanjo navijemo "uhelj", ki drži sinhron, ki povezuje obračalni vijak leve in desne motorne enote:
6. nato sem v uhelj vstavil teleskopsko sinhrono cev ter jo na vsaki strani privil na obračalni vijak motorne enote:
7. Nato je sledila montaža električne napeljave. Kable sem na dno privil s plastičnimi sponkami, tako da sem z obeh strani kable najprej potegnil do sredine, nato pa jih na sredini združil v eno cev ter to nato potegnil do zračnika v bližini, kjer sem imel namen montirati sprejemno enoto in baterijo (to je bilo v mojem primeru pod posteljo):
8. Ko sem imel vse kable na mestu, je sledila montaža sprejemne enote ter baterije. Postopka žal nisem poslikal, končni rezultat pa je izgledal takole:
9. Nato sem vstavil baterije v daljinca, vklopil baterijo ter nato še sprejemno enoto preko daljinca in z odvito enoto najprej probal, če deluje. Ko sem preveril pravilnost delovanja, sem vse vijake zategnil z moment ključem s silo kot predpisana v navodilih. Nato je sledil test, veselje in pivo :)
Posnel sem tudi kako mover deluje, vendart samo naprej in nazaj, ker sem bil omejen s prostorom. Ko odparkiram prikolico, bom posnel daljši film in ga pošljem.
Pod črto: Najtežje delo je bila inštalacija mehanskih delov, ker je pod prikolico kar malo utesnjen občutek. Ena blazina, svetilka in vso orodje pri roki pri tem zelo pomaga.
Kakšnih večjih presenečenj ali nejasnosti med montažo ni bilo. Res je simpl.
Upam, da bo ta post komu koristil.
avtokampi.si2018-04-22 22:23:34