Objavljeno: Sr Okt 09, 2013 7:53 am
Tudi sam sem zelo razočaran nad novim vodstvom kampa.Posebno sem bil šokiran na dan sestanka, ko se je direktor kampa obnašal do nas tako arogantno in posmehljivo, kot da smo odpad.In je rekel, da dela v turizmu več kot 20 let ter da ga mi ne bomo učili kaj je prav in kaj ne.Če bi bil jaz njegov nadrejen, bi ga takoj poslal na dodatna izobraževanja komunikacije z gosti. Saj nismo tam zastonj! Očitno imajo gostov preveč,čeprav je bil letos, v primerjavi z lani kamp dosti manj zaseden, in da mu 300.000 eur bruto (150 pavšalistov x 2000 eur), ki jih dobijo, ne glede na to kakšno je poleti vreme, nič ne pomeni.Saj ga nismo nič drugega spraševali kot to, če nam bodo , zaradi težke dostopnosti, pomagali odstraniti prikolice iz gozdička.Seveda za protiplačilo, ne zastonj. Njegova izjava "če vam ni kaj prav,lahko greste" je bila samo pika na "i". Kako se bo gost še z veseljem vračal v tak kamp. In še rek: ZADOVOLJEN gost je najboljša reklama.